top of page

Nyoppusset bad

Vi har nylig pusset opp badet vårt og er kjempe fornøyde med flisene og hvordan det ble totalt sett. Og i helgen når jeg laget to nye malerier slo det meg at begge de passet perfekt inn på badet. Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ha malerier på badet, men kanskje jeg må revurdere det.

Det er så utrolig moro når man pusser opp og får det sånn man ser det for seg. Det skal sies at mannen min og jeg var overhodet ikke enige om hvordan det skulle se ut!! Så det krevde mange turer i flisebutikker før vi en vakker dag fant DE flisene som vi begge digget. Brikkene falt litt og litt på plass! Når vi fant et skap vi begge likte, den perfekte vasken, servanten ikke minst - som er kjempe kul, vannet går som en spiral i gjennomsiktig rør opp og lager et aldri så lite "fossefall" hehe.. Også elsker jeg speilet - selv om det er noe herk å vaske det!! for det er jo så mye krimskrams på det hehe...

Jeg bare elsker å jobbe med fargene jeg har brukt på disse abstrakte maleriene. Det ene er oss 4 i familien :)

Det andre har jeg kalt "lenke" Det symboliserer lenkene vi mennesker har imellom oss, i alle relasjoner.

Ønsker du å se flere bilder så ligger de på siden her, både under "galleri" og under "malerier til salgs" For jeg vurderer om jeg vil selge de eller ikke hehe.. :)

Takk for at du leste! Også ønsker jeg deg en flott uke, lag deg en god uke, det kan jo faktisk bli den beste uka i hele ditt liv - om du bare bestemmer deg for det, så er det jo faktisk mulig :)

Vibeke - Vibi's Design

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Ingen tagger enda.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page